Merhabalar 20 gün önce bir kanamam olmuştu bu yüzden istirahatteydim ve devamlı yattım oturdum hareket etmedim çarşamba günü doktora gittiğimde doktor hareket etmem gerektiğini yürüyememi söyledi bugün biraz yürüyüş yaptım ama kuyruk sokumumda çok fazla ağrım var bu da beni tedirgin ediyor yine bir kanamam olursa diye başına böyle birşey gelen var mı acaba