Kızlar merhaba yarın 8.haftamiza giriyoruz. 2 - 3 gündür vajinamin üst bölgesinde hafif bi ağrı var otururken yururken hissediyorum daha çok. Belimde ayni şekilde. Bu normal mi. Çok şükür kanama felan yok. Onternetten baktim doguma hazırlanıyor ve bebek büyüyor normal diyorlarddi. Sizce ne bu?