Mrblng 14+0 bende girdim cook mide hukantı halsiLim vardı cok hastanelerde yatım hiç birşey fayda etmedi ama sanki 2 gundur iyiyim biraz aadece israr yolunda yanmam var geceleri başlıyor ozelikle sabah dikiyor beni ayaga 5 de 4 de bugun sadece 1 kere kustuö oda sabah 5 de insallah dediniz gibi balayı gibi olur ben. Cok allahıma dua etim cok zor gecti cünkü cooookkk 😭🤮😒