123alpseda Selam 👋 kolestaz sonucunuz nasıl çıktı nasıl anlaşıldı Benim bacaklarımda ve sırtımda kaşıntı vardı bebek yağı sürünce geçiyor nemlendirince bugün ne olur ne olmaz diye kan verdim
Sancar Evet belirti olarak tek sey kaşıntı. AMa her kasıntıda kolestaz degıl. İnşallah sonuclarınız guzEl cıkar
123alpseda Sancar inşallah canım doktorumda avuç içi ve ayak altı dedi özellikle ama bilmiyorum benim oralar değil hayırlısı olsun bakalım test sonucu gelene kadar 35 hafta olmuş olacak zaten ondan sonrasında kısmet
123alpseda Sancar öyle alt üst değer değil canım ben asıl kolestaz testi var Karaciğer enzimlerine bakıyorlar daha doğrusu benim yaşadığım yerde yok kan aldılar gönderecekler izmire öyle çıkacak
Sancar Fehimeesgi27 belirti sadece kasıntı. Ama onun oncesı miden veya sanırım safran agrıması gerekıo.
Sancar 123alpseda benm ilk gebelıgımde kolestaz olmustu. Evet bı tane test bı gunde cıkmamıstı. Ama onun harıcınde hep yaptıdıgım vardı hemen cıkan.
123alpseda Sancar canım bende büyük ihtimalle yok cilt kuruluğundan dolayı oluyor ama bakalım Pazartesi çıkacak ortaya