Tweety1 Bugün tam 13 haftalık olduk kızlar çok şükür cinsiyeti göstermedi ☺️ sizler öğrendiniz mi cinsiyetleri 😁
Pamugunannesi1 Tweety1 Merhabalarrrr 13+6 haftalığın sonuna geliyoruz 12 den sonra ama gene selam verelim dedik oğlumla 🤰🏻💙
Zeyys Tweety1 merhaba 12+4 üz ikili tarama yaptırdınızmı nasıl oldu ben bugun yaptırdım ve ultrason 3 dk sürdü ve kan alındı bukadar kısamı bu işlem
Alyaesmaa Pamugunannesi1 bende 14oldum ne güzel cinsiyeti hemen gostermıs sızınkı ben daha bilmiyorum farketmez ama merak ediyorum sadece😂
Dursunertekin Zeyys evet bende oyle yaptirdim benimde 12+1di doktor oyle soyledi ve 2li tarama testi icin kan vermen lazim dedi kanı verdim 2 hafta sonra tekrar gel dedi hem cinsiyete bakcak hemde sonuclara
Tweety1 Zeyys ben yaptırmadım kuzum istemedim doktorum bu kontrolde kendisi kontrol etti ense kalınlığını vs 🧡
Selviinurr Tweety1 bizim de haftaya belli olur herhalde ama ogrenmiycez biraz daha bekliycez sağlıklı olsunda cinsiyeti önemli degil🙏 sizlerde de oluyor mu karinlarinizda ağrı. Bende bu ara çok sıklaştı ara ara geliyor
Tweety1 Selviinurr kesinlikle sağlıklı olsunlar da 🧡 evet canım ara ara oluyor kasık ağrım vs bu haftalarda normal sanırım
Fatma7666 Tweety1 Bizde 14+4 olduk bizimkisi gösterdi amin olmasa da tahmin yürüttü doktorumuz bitter çikolata yiyip gidin hareketli oluyor 🥰