Bugün 19+1 cinsiyeti erkek bebisimin . Benimde ilk hamileligim . Gittigimizde ultrasonda gayet hareketli dönüyor ayaklariyla filan oynuyor ama ben hala hissedemiyorum tekmeleme ya da onun hareketini. İlk baslarda segirme gibi oluyordu ama belki kas gerginliginden oluyordur. Siz kacta hissettiniz ilk hamileliginizde 😍