Merhaba güzel anneler.. Benim gibi doğumdan korkanlar.. İkinci doğumum olucak ama çok aşırı bir korku başladı bende. 37+1 olduk zaman yaklaşıyo bi kaç dua ayet vs araştırmalar yaptım kendimce.. İnandığım şeyleri ve deniceğim şeyleri sizlerlede paylaşmak isterim..bebeğiniz hala ters ise bu günlerde inşikak suresini okumanızı tavsiye ederim. Doğuma gittiğinizde sancılarınız gelince ıkınmanız gelince abese suresi 20. Ayeti okumanızı tavsiye ederim.. Doğum haftalarınız iyice yaklaştıysa niyet ettim Allahım kolay bir doğum için nas felak ayetel kürsi ve araf suresi 54. Ayetini okumaya diyip bunları okuyun ben bunları yapıcam elimizden geleni yapıp takdiri allaha bırakalım diyorum.. ❤🌼