Çok uzun bi süre değil 5 aylık evliyim iki aydır deniyoruz ama üzülmemek elde değil sadece pralaktin yüksekti 57 çıktı sonra 29 felan çıktı baya düşmüş dediler ilaç vermeden yolladılar 1 sene dene olmazsa başka bi bölüme yönlendiririz diyorlar ben belki 1 sene içinde olsun istiyorum tamam isyan etmiyorum hayırlısıyla sağlıklı olsun ama çok üzülüyorum nasıl kafamdan atıcam bu düşünceyi 😖😰