Gzde_14 M-eng95 canım bende beklemedeyim suan klomen kullandim catlatma ignesi vuruldum sonra asilama yapildi duphosan mi ne ilac var ya onu kullaniyom
M-eng95 Gzde_14 evet bende şu an onu kullanıyorum ama çatlatma iğnesi olamadım işte fazla yumurtlamışım senin kaç mm oldu yumurtaların kaç adetti?
M-eng95 Allah yardımcımız olsun canım hepimizin 😘 inşallah hayırlısı ile sağlıkla evlatlarımızı alırız kucaklarımıza ❤️
Gzde_14 M-eng95 valla balım 2 tane gördü 18 mm 20 mm sonra igne vuruldum göbekten bir gün sonrada asılama yapıldi
Gzde_14 Gzde_14 1.5 yildir evliyim olmuyor bnde pco var esimde sıkıntı yok yaşım 20 çok erken ama anlamıyor kimse
Berraeray1 Happybsrn yok canım açıkçası ilacı kullanırken vücudumu hiç takip etmedim kendimi de pek takip etmedim benim sadece yumurtlama olduğun da kasıklarım ağrır ilaç kullanmasam da ağrır
Yasemin0728 Berraeray1 ben klomen kullandım canım ama çatlatma igneside kullandım çok şükür tuttu. Rabbim sanada ve isteyen dileyen hayalini kuran herkese nasip etsin inşallah
Berraeray1 Yasemin0728 amin canım inşallah geçen ay bana çatlatma iğnesi vermedi belki bu ay verir Allahım isteyen herkesin kucağını doldursun inşallah 🤲🏼
Berraeray1 zynn35 ilk kullandığım da söyledim iğne verecek misiniz dedim çok iyi ilerlemiş kendi çatlayacak demişti
zynn35 Kbrasc evet canım 1 gün arayla önerdi doktor iğneden sonra 2 haftaya yakın ilaç olarak folik asit sadece kullanıyordum başka birşey vermedi
Yagmur8001 İlk iki ay klomeni tek kullandım, 3.ay klomen çatlatma iğnesi ile gebeliği elde ettik 18.haftadayım 🤍🙏🏻