Merhaba anneler 5ay1haftalik suyum geldi o günden beri hastanede yatıyorum 33haftalik olduk34de sezeryan olacağım. Başından beri sağlıksız olur dediler sonlandıralim yada digurtalim dediler ozaman 300gramdi ölü dogar dediler kabul etmedim gidebildigm kdr gitmek istedim. Çok şükür rabbim bugünleri gösterdi .USG de ayak baş parmağı ayrık bacak boyu kısa denildi down sendromu olabilir dediler bilginiz varmı öyle diyip sağlıklı bebek alan varmı . teşekkür ederimm