Azramina21 Merhaba daha önce düşük yaptım . Tekrar yapmamak için tıbbi genetik bölümünden randevu aldım eşiminde gelmesine gerek varmı ? Bilgi verirseniz sevinirim 🌺
Deniz26 Azramina21 biz de verdik o testi genetik test için ikinizden de kan alınıyor eşinizin de olması gerekir 🙏 hakkınızda hayırlısını dilerim
tomrish Azramina21 bizde kromozom analizi için eşimden kan alınmıştı, ben hem kromozom hem gen testi için kan vermiştim
Kub-46 Benimde 4 düşük oldu genetik test verdim ama ben tek gittim sadece benden kan alındı sonuç iki ay sonra çıktı iki genimde kan pıhlaşması çıktı.