Elif_55 evet canım, kataterim enfeksiyon üretti benim son ayımdı çıkarırsak erken doğum olur dedi doktor, doğuma kadr bekledik sonrasında enfeksiyona bağlı yükle ateş agrı vs sezaryan olmamı gerektirdi.. ürolog bobrek ultarasonu çekti daha sonrasında genel istenen bi kaç kan ve idrar korkulacak bisey değil canm sıkışan böbreğin rahatlaması için bu