ikiponcik_annesi Pnar2354 olmasın canım boşver sarkmaz işte ne güzel hem büyük olması çok sütlü olması demek değil takılma doğumdan sonra sütünde olur 😉
Fatosef Pnar2354 büyümesin cnm boşver daha iyi büyüdükçe sırt ağrın artıyor çünkü zaten emzirme dönemi bitince sarkma oluşuyor oda hoş durmuyor pek.
Senaaa1 Pnar2354 ilk hamile olduğumda inanılmaz gögüs ağrısı çektim ve sonuç büyük gögüsler 😢 30.haftamızdayız
Pnar2354 Fatosef bu açıdan düşünmemiştim hiç aslında mantıklı ama büyümeyincede süt olmayacak diye düşünüp duruyor insan
Cansu_okan 19+2 haftalığım göğüslerim baya büydü hata 5 haftalıkta büyümeye başladı bna göre göğüslerim büyük baya ya☺️
ikiponcik_annesi Pnar2354 valla benimkilerde büyüdü çatladı emzirme döneminden sonra düşünemiyorum hallerini sen şanşlısın boşver 🤭
ikizcanlarim2021 19 haftam bitiyor benim de büyüdü çok aşırı fark yok ama 75 beden kullanıyordum suanda fena sıkıyor bi beden kadar büyüdüler sanırım 👅👅👅