SSeymanr Aysennnur odası bu hafta gelecek 🙊 ufak ufak kıyafet aldım fakat bebek arabası gibi şeylere daha hiç bakmadım 🤷🏼♀️ eksik bitmiyor cidden 😳😳son aylar olunca isan bi telaş yapıyor
eilik Aysennnur 27+3 olduk bizde çok şükür 🥰 Bebek arabası ve anne yanı beşiği var şuanlık, odasını aldık ama daha gelmedi 🥰 Onlu hastane çıkışı siparişini de verdim, onun dışında daha kıyafet alışverişi falan hiçbir şey yapmadık 🥰 Sağlıkla gelsin inşAllah bebeklerimiz, güzel doğumlarımız olsun 🤲🏻🤍
ozlemzkn Aysennnur zıbın ve hastane çıkışı kaldı kızlar benim de. Birkaç tane de alt üst takım alıcam. Kaç aylık aldınız? 0-3 mü 3-6 vs mi?
Aysennnur ozlemzkn ben 10lu takım 5li takım 3lü takım hastane çıkışı aldım iki yeni doğan zıbın geri kalan zıbınları 3-6 ay aldım altlarında eşofman aldım 3-6 ay ☺
mrsbiyolog 29+4 ile her şeyi tamamladım. Bu hafta son kargolarım gelir onlarıda yıkar ütüler ve çantamı hazırlarım. Eksiğim bi şı bebek çantası(ıvır zıvır kıyafet konulan hani), korse, çok önerilen depend, lohusa tacım, hediyeliğim ve çikolatam o kadar.
Seda-34 Aysennnur 27+6 olduk alacaklarımın hemen hemen hepsi tamam. Pamuğu ve bezi dışında. Ama henüz hastane çantası için bir girişimin yok 32 de başlarım kıyafetleri yıkayıp çantayı hazırlamaya diye düşünüyorum
Aysennnur Seda-34 bende öyle düşünüyordum bugün sağlık ocağına gittim genel konuşmaya yavaştan hazırlayalım dedi en azından ütüleyip dolaba kaldıracağım sonra çanta yaparım☺
3prensesannesiii Aysennnur Dantelli şeyler hiç tarzım değil zaten ☺️Bi bakıyım canım çok teşekkürler bende önden düğmeli çizgili düşünüyorum senin gibi ☺️
Aysennnur 3prensesannesiii siyah beyaz elbise tarzında var canım yaka kısmı iki tarafida çıtçıtiı açılıyor https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4593386/1052044 Linkini bıraktım bak istersen😊
3prensesannesiii Aysennnur elbise değilde pijama takımı düşünüyorum elbise 2 takım aldım birisi sabahlıklı diğeri de tekli 2 takımda pijama takımı alırsam yeter ☺️
3prensesannesiii Edakuz58 Erken doğum riskine karşı başla bence canım benim 2.çocuğumda bir anda 35 haftalıkken suyum gelmişti ☺️
merTveygt7 Bbtl34 Aysennnur 3prensesannesiii siz 2 sinide normal mi yaptınız ? Benimde ilki normaldi 37 haftalık doğdu . Buda erken mi olur diye düşünüyorum . Kıyafet vs yıkandı ütülendi ama daha çanta hazırlamadım
Seda-34 3prensesannesiii tek elbiseyi nerden aldınız acaba ben de gecelik tarzı bir şey istiyorum ama öyle dantelli filan değil sade düz bir şey istiyorum sizinki de öyleyse nerden aldınız acaba