Kızlar korkuyorum26+4 reyim 24. Haftada oğlumun baş çapının 9 gün geriden geldiğini öğrendik. Perinoloğa gittim beyinsel bi sıkıntı görünmüyor. Sıkıntı yok şimdilik dedi 2 hafata sonra yine gel bakalım dedi. 2 hafta sonra gittim halâ gerilik devam ediyor ama beyin gelişimi sağlıklı dedi. Ama ben beni yiyip bitiriyorum. Böyle bişey başına gelen var mı aranızda