RabiaaNur ben şimdilik hindistan cevizi yağı kullanıyorum, onu da çok düzenli olarak kullanamadım, bazen göbeğim çok kaşınıyor o sırada aklıma gelince sürüyorum. 23+2 yim, göbeğim çok erken çıktı, hızlı da kilo aldım şimdilik çatlak yok. Ayrıca hindistan cevizi yağı da gerçekten çok iyi nemlendiriyor. Bundan sonra biraz daha düzenli kullanmayı planlıyorum bakalım göbek daha da büyürse ne olacak