Hndeegegzl aynı belirtiler bende de vardı bence kesinlikle koronasın, başıma gözlerime ıslak havlular koydum hep. C vitamini içtim, d vitamini içtim, günde 2 kez parol içtim, bir de Demir ilacına ara verdik. Çünkü bu hastalık kanı pıhtılaştırıyor. D-dimer değerim yüksek çıktı benimde bu yüzden kanın pıhtılaşması bebek için çok tehlikeli olduğu için ve Demir ilacı da bunu artırabileceği için Dr Demir’i kesti. Bence bu çok önemli. Bir daha hastaneye gidersen d-dimer değerine baktırt