Ruyaruya12_ Bade ismini çok beğeniyorum ancak önüne bir isim bulamadım kızlaaar , önerisi olan var mı 🤗🤗
Dilek94- Bade Mirel Bade çok naif bir isim divan edb.da “aşk” anlamına geliyor Mirel demir gibi güçlü demek Kızım olursa annesi gibi naif,babası gibide güçlü bir karakter olsun istiyorum 🐣
P0510Y- Ruyaruya12_ dinen bi sakıncası varmı iyice araştırdnz mi bade ismini bizde koymak istıyoruz ama icki şarap anlamında koyulmaması gereken isimlrirn arasında okudum hep tereddütteyiz riskli bi isim
gunesinannesiii P0510Y- bizde eşimle bade ismini düşünüyorduk cami hocasına danıştık kesinlikle koymamamizi içki şarap anlamına geldiğini söyledi kulağına başka bir isim okutsak kimliğine bade yazdirsak dedik bu sefer de Allah korusun küçük yaşta başına bir şey gelirse öteki tarafta cagrilinca kendini tanımaz dedi bizde vazgeçmek zorunda kaldık 🤷♀️
Seymatt gunesinannesiii ben de böyle Aras kocayacaktım anlamı kayıp buluntu demekmiş, anlamı iyi olmayan isimler koyamamak lazımmış çocuklara.
Ruyaruya12_ gunesinannesiii doğrudur , evet biraz muallakta kalıyorum bende bu konuda :) tercih meselesi bakalım zaman geçtikçe fikirler ne olacak :)