Yoncaglseven evet hepsi çok normal ilk zamanlar herkes yaşıyor canım bende çok şey yaşadım çok ağlamıştım 9 ay nasıl bitecek diye ama 15 haftadan sonra herşey normalleşti. İlk zamanlar hormonlara vücut alışkın olmadığı için tepkiler veriyo. Ben çok halsizdim saçlarım aşırı döküldü, her yerimde aşırı sivilce çıktı, egzama oldum kolumu kaldıramıyordum ama şimdi geçti çok şükür Hiç korkma geçecek 2.trimester özellikle çok güzel 😍😘