Sonunda bende yavruma kavuştum 🙏
bir haftalık anneyim 12.03.2021 sabah 7.50 de yatışım yapıldı oda hazırlık serum iğnesi takıldı sonda falan takıldı derken ilk bayanı aldılar beni bi heyecan sardı sonunda bende anne olacaktım hiç korkmadım çünkü çok güzel bir hamilelik geçirdim bulantım ağrı sancı hiçbiriyle yaşamadım sadece son üç hafta mide yanması ve yatınca bel ağrısı yaşadım başkada hiç ağrı sancı olmadı prensesler gibi bi hamilelik yaşadım sezeryan olacağım için günüm belliydi spinal anestezi ile doğum gerçekleşecekti çok mutlu girdim ameliyata çünkü onu ben taşımıştım ilk ben görecektim bu beni öyle mutlu ediyorduki çok güzel bir duygu 🥰
Neyseki sıra bana geldi ameliyat sedyesi ne alınıp yolaçıktık ameliyathanede birkaç dakika bekledikten sonra anestezi uzmanı iğne yapacağını hiç ağrı acı hissetmeyeceğimi söyledi ki ağrı acı hissetsem bile değecekti sonunda yavruma kavuşacaktım 🤲🙏🐣
iğne yapıldı dediği gibi iğne hiç acıtmadı hissedilmeyecek kadar az acıdı…..
ewwwtttt ensonunda doğum başladı doktorum bulantı yada kötü hissedersen söyle dedi herşey normaldi çok az midem bulandı hemen iğne yaptılar oda geçti sürekli benimle konuştular ve beş dakika bile olmadan oğlumun sesini duydum peşinden yüzünüzü gösterdiler 😢bu çok duygulu bi an dı sonra hemen üzerini giydirmek için götürdüler sonra dikişlerim atıldı 20 dakika sonra işimiz bitmişti odaya alındık oğluma kavuştum babamız oğlum ve ben çok mutluyuz ilk başta memeyi tutamadı sütümde hemen gelmedi ertesi gün taburcu olduk haaa birde unutmadan 8 saat sonra yedim içtim yürüdüm yürümemde kolay oldu hiç zorlanmadım ewe çıkıncada hep yürüdüm yedim içtim kayınvalidemde ewde destekçim olmuştu oda iyi geldi bana 😊neyseki üçüncü günümüzdede sütüm gelmişti artık oğlum doyuyordu Buda çok mutlu edici bişiydi ama biz eşimle sürekli manuel süt sağma makinesi ile sağdık bebeğimi emzirdikten sonra makinenin çok faydası oldu daha hızlı ve dolu dolu geldi sütümde
Bu gün dikişlerimide aldırdık hastanede şimdi daha iyiyim bu arada devlette doğum yaptım yanıma alıp kullandıklarım kendim için iki pijama takımı aldım bir tane kullandım depent almadım oğlumun bezlerinden kullandım iki gün sonra normal pet kullandım oğlum içinde hastanede kullandıklarım iki tane beşli hastane çıkış takımı bir paket slepy yeni doğan ıslak mendil oda bitmedi
on tane molfiks bez emzik ve her ihtimale karşı küçük biberon
iki tane penye bir tane kalın battaniye aldım altına sermek için yastık kılıfı tek kullanımlık alt açma örtüsü iki tane . Yedek birkaç tane eldiven çorap ağız mendili falan da aldım ve hepsini kullandım pişik kremi almamıştım pişman oldum teni hassastı hemen pişik oldu sonra eczaneden. Sudocrem aldık çok iyi geldi
gögüslerim biraz tarhiş oldu öncede yaptığım ayva çekirdeği jeli kullandım çok şükür şimdi iyi düzeldi
bu gün yedi gün oldu zaman hızlı geçiyor sağlığımız yerinde oğlum 3210 gr 50 cm doğdu
Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Allahım isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu herkese güzel ve hayırlı doğumlar nasip etsin rabbim. melek yüzlü cennet kokulu oğlumşimdi yanımda mışıl mışıl uyuyor sormak istedikleriniz varsa zaman buldukça cevaplarım hiç korkmayın sakın iyi düşünün iyi olsun