Ben 40+2yim, geçen hafta doğum sonrası kendimi mutlu hissedeyim diye kalıcı oje ve kirpik lifting yaptırdım. Maske takılı olarak yaptıkları için hiç kokusundan rahatsız olmadım. Kalıcı ojeden aşırı memnunum ama lifting bi daha yaptırır mıyım bilmiyorum aman aman da bir şeyi yokmuş 🤭