SevgiErcan Gzmkk stres yapmaktan da bebek olmuyo ben çok yaptım 1 buçuk sene olmadı bi ay kafaya takmadım hamile kaldım
[silindi] Gecikmelerin muhtemel sebebi psikolojiktir. Allah yardımcınız olsun kendinizi rahat bırakın çok kafanızı yormayın inşallah o zaman olur
Meridaily Vazgeçmek, üzülmek yok, benim de bir düşügüm var bu ay da adet oldum malesef 😔 umudum bir sonraki ayda inşallah 🤲
Hatice-akyhrz 5 gün gecikme ile hemen testte çıkmaz neredeyse 2 ya da 3 hafta sonra test yaparsanız pozitif çıkar benim öyle olmuştu hatta kan tahlilinde de hemen çıkmamıştı biraz sabır ve zamana bırakın strese kaygıya gerek yok Allah hayırlısını versin