Aysun1983 Minnosannem12 sabahlıklı pijama takımı aldım ben birde gecelik sipariş ettim az evvel hepsi beyaz renk olunca takım gibi olmuş oldu
sblaslan Asyakuzusu bende sezeryan olcam elbiseli sartmı ya hastanenin verdiği önlükle zaten bi iki saat takılcaz sonra takım lazım olur diye düşünüyorum ama
Minnosannem12 16Hatice dantelli pembe olanı flz marka yazıyor trendyoldan diğerinde instgramdan aldım pijama denizi 😊
Kubra-nisan Ben normal pijama takımı almayı düşünüyorum çünkü bu takımlar pek kullanışlı değilmiş 🤷🏻♀️
Minnosannem12 Kubra-nisan 1 lohusa pijama takımı diğeri normal pijama tk bna sorarsan lohusa pijama tk yeri daha güzel 😊
Ozlem23 Kubra-nisan gecelik olarak al istersen sezeryan olursa pijamanin altı dikişlerine gelir ben lcw dan aldım şimdiden giyiyorum onu açıldığı için emzirikende giyerim gece emzirmeye kalktığımda falan
Minnosannem12 Aysun1983 beyaz renk sdce gecelik aldım çünki sonradan kullanamam ve kan leke vs olur diye
Buseninannesi_21 Minnosannem12 Hmm anladim normal dogunca kalmiyosun bilede yinede bir iki tane almak gerekiyor ondan sordum 🤗
Aysun1983 Minnosannem12 kızımda da beyaza pembe çiçekli kullanmıştım kan falan geçmedi cnm bunda da inş geçmez ☺️