Ayum21 Ben 4+3 gebeyim tahmini doğum yapacağım tarih 11. Ayın 23.. var mı benim gibi Kasım anneleri ..
ozlemak42 Ayum21 bende kasim 17 ama sezeryan olacağı icin 1 i büyük ihtimalle hemde öyle istiyorum doğum günümde 😁
derindemir Ayum21 ozlemak42 17 kasım görünüyor benim🥰kalp atışını duyup kendisini bir göreyimde ister kasım olsun ister ekim🥳ilk kontrole ne zaman gitmeyi planlıyorsunuz.
Ayum21 derindemir eşimi bekliyorum kontrole gitmek için eşim şehir dışında çalışıyo bir kaç güne gelecek k zaman gideceğiz beraber yavrumuz görmeye
ozlemak42 derindemir ben gece acilden giriş yaptim randevu alamadığım için ultrasonda yinee göremediler alttan muayeneyle gördüler hersey yolunda dedi sadece çok küçük oldugu için kalp atışı daha duyulmuyor dedi
derindemir ozlemak42 ben o yüzden 2 hafta daha bekleyip gideceğim.göründü görünmedi kısmı beni yoruyor.stres yapıyorum😄
Ebrliii kayramom1 bana da 16 kasım dedi doktor sağlıklı olsunlar da inşallah ne zaman gelmek isterse 🐣
Ciwciwim asliiyorgunn benimde 2 Kasım ama sezeryan olucagim için Ekim ayının son haftasına doğru alırız dedi 8 hafta 4 günlüğüm
Sevil34 Ayum21 benim de kasım 4+3 adet günü kan verdim 312 çıktı henüz doktora gitmedim siz gittiniz mi acaba değeriniz kaçtı öğrendiğiniz zaman
Mucizemmmm33 5+0 nasip olursa 20 kasım gibi duruyor 🤲 tani tahmini daha doktor muayenesine gitmedim 🤗
yesilimsi 5+3 benim de kendi hesaplamalarıma göre, 17 Kasım görünüyor. Salı günü dr a gideceğim bakalım o ne diyecek🙂 Hepimize sağlıkla kucaklamak nasip olsun inşallah🥰
Haze0234 Zrgakbyk şahsen ben akrep burcuyum çocuğum da akrep olacak sanırım bence gayet güzel bir burç :))) endişelenmenize hiç gerek yok çok tatlıyız :))))