masallarin kizlar hngi marka ates olcer aldnz bbkler icn kulakdanmi yoksa temasszmi trrch ettnz fytlri ck asiri yuksk dglmi
Hemsireanne1 masallarin Trendyol indirimden temassız ateşölçer aldım indirimden 37 tlydi e bebektende wee baby aldım temaslı olandan 17 TL’ye oda indirimdeydi İkisindende almak istedim karşılaştırma yaparım diye içim rahat eder 😅 uygun bulmak kolay aslında bir sürü para vermeye gerek yok
Keremiko masallarin En guvenilir olanlarinin kol altindan olcen atesolcerler oldugu soyleniyor. Uygun fiyatli wee baby aldim. Braun da cok oneriliyor ama fiyatini bilmiyorum.
Pelin__1 masallarin En doğru ölçüm kulak içinden oluyormuş. Ben braun un kulak içi ateşölçerini alıcam 500 küsür tl ebebekte şu an
Bade1 masallarin omron en iyi ateş ölçerlerden birisi. Birde kulaktan tercih etmeyin derim bebek uyurken ateşini ölçmek durumunda kaldıgınızda bebek uyanabilir ve rahatsız edici olur bu onun için.
Hemsireanne1 masallarin valla braun çok pahalı ben uygun olandan aldım trendyoldan bakabilirsiniz xs Lft002b temassız ateş ölçer diye geçiyor wee babyde belli zaten e bebekte var
Baloncuk41 Cok uygunlarida var hepsiburada da falan yorumları baya iyi temassiz olanlar 43 liradan başlıyo bi bakın bence
masallarin Pelin__1 kulak ici en dogrusuymus evet ama uyurken temassiz olcmek zor olabilir diyorlar o yuzdn cok kafam karisti
Birsen2906 masallarin benim akıllı kocam bir gün bebisim ateşi çıktı git dedim eczaneden ateş düşürücü al birde temassız ölcerleri sor pahalıysa alma trendyolda uygun oradan alırım sen git eczaneden ateş ölçer al gel 🤪 Ayyyy fiyatını duyunca uçuk çıktı resmen 5 katı para ödemiş adam trendyolda 55 civar bizim ki 250 almış 😡 marka veremem çünkü bu fiyata almanı istemem 🤣
Emn_dgn masallarin nec a15 aldık e bebekten 379 TL yanında hassas dijital tartı hediye ama maalesef bozul geldi değişime gönderdik
Pelgiz Ben kanz marka aldım e bebek de satılıyor hem kulaktan hem alından ölçebiliyorsunuz tam 4ay bu ürünleri araştırıp inceledim nice yüksek fiyatlılarla eş değer özellikleri.fiyatı da 230tl diye hatırlıyorum