Aysegulbagca22 40+2 den selam kızlar nasıl gidiyor hamilelik bizim nst sancı çıkıyor ama açılmam yok sizlerde nasıl durumlar
Mutlumklnc Aysegulbagca22 40+0 dan selam yarın kontrol var merakla bekliyoruz ama sancım vs yok. Doktor size bişey demedimi doğum ile alakalı
Hlme-26 39 😆 kanala baskı ağrı yapıyor ama gelmeye niyeti yok nst sancı çıkmıyor 😆 ah bu Mart bebişleri 😆
Karadenizli52 37+6dan merhabalar Perşembe inşallah geliyor benim miniğim sezeryan olunca beklemiyoruz tabi hepimize sağlıklı doğumlar
Mutlumklnc Aysegulbagca22 sağlıkla gelsinler de bizide iyice strese sokuyorlar valla 😂😂 benim de yarın belli olacak bakalım ne diyecek doktor
Ozlemust Benimde 39+3aşağıya inmiş deid yalancı sancılar var başka hiç birşey yok bekliyorum normal istiyordum ama salı doktorum bakacak sezeryana alabilir.