Hatice44 Ciara93 maşallah canım neyle besledin kızzzzz bebişi🤣🤣🤣🤣 subhanallahhh en az 4250 doğar diyorum yazılsın köşeye bi yere😂😂
1987gokce Ciara93 yaaa dedim 32de 3500 40ta 7 kilo doğar çocuk 😂 Allah iyiliğini versin 😁 ya bende soruyorum kilo olayını çünkü normal doğum istiyoruz doktorumla çok kilo almaması için dua ediyorum 😟
Ciara93 1987gokce ya sorulur elbette ben de sohbet arasında soruyorum da bu ara denk geldiğim bi iki posta istinaden yazdım :) ilk gebeliğimde 3800 dü bebeğin doğumdaki kilosu zor oluyor evet de oluyor valla 😁
Hatice44 Ciara93 ahahahhahahhshdhdhhfhf ay inanmıyorum dalga içinmiş bende neyle beslendin yazıyorum ahahahdhdjfkjf
Ciara93 Deletedmom35 bak işte inanmıyor 😒 doktordan iyi mi bilcen sen benim çocuğum kilolu 6-7 hafta önden gidiyor yaaaaaa 😂
Deletedmom35 Ciara93 tosun paşa ey yavrum ey 😄 benimki cılız zavallı kuzum benim alıp başımı nereye gitsem
Ciara93 Deletedmom35 bi yere gitme otur evinde doğurunca besle bari yazık yavruya kıyamam ah işte herkesin bebeği bir değil canım YAA 😂😂 tövbe anam sağlıklı olsunlar da 😂
Kirmiziasli Ciara93 normal doğum düşünüyorsanız , biraz zorlanırsınoz gibi duruyor, şekeriniz mi vardı, neden bu kadar aldı bebek acaba, beslenmenizi kısıtlamanızda ve diyet yapmanızda yarar var bence
Deletedmom35 Ciara93 ben bunalıma girdim nasıl benim bebeğim küçük olur nasıl of 🤦🏻♀️ Aminnnnn inşallah sağlıklı olurlar sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz 😊🙏🏻
Duruannesi Ciara93 ahahahaha😂😂😂 süper olmuş sinir oluyorum şu muhabbete sanki onunki kilolu o iyi anne biz kötü anneyiz😛😂😂😂😂