Dilara-ebe Bebek alışverişinde yenidoğandan tulum,alt üst takım,zibin kaçar adet olmalı ? 3 ay tulum,alt üst takım, zıbın kacar adet olmaliii 6 aylardan kaçar adet olmalı Tecrübeli annelerrr yardım edin
ozlemak42 Dilara-ebe tulumu sadece bi kere giydire bilmiş bi anne olarak alacaksan patiksiz tulum al derim evet bebeklere çok yakışıyor ama çabuk büyüyorlar buyuk alirim büyük giydiririm diyorsan olur yeni doğan bebek çok çabuk buyur benim alt ust 5 takım vardi zibini çok almıştım ki iyiki çok almışım çok batiyor malum kaka cikiyor 😁 corabida çok alabilirsin çünkü cogunu eldiven olarak kullaniyorsun çorabı cikatmasi zor oluyor kundak çok batiyor onuda 5 tane almıştım ben günlük de iki 3 alt üst olarak almıştım o kadarı bile fazlaydı yeni doğan icin tavsiyem bi kaç ay büyük alman olur
ozlemak42 Dilara-ebe bebeğin büyüdükçe ihtiyacina göre alirsin zaten birde hediye kısmı var hiç acmadiklarim var mesela