Srpllll Serpil hanım merhaba ben de ilk olabilme ihtimalinde test yapmıştım ve reglim gecikmemişti daha olmama 3 gün vardı test ile hamileyim sandım sonra regli oldum iki gün sürdü sonra düşük sandım doktorlar erken gebelik olabilir yani düşükte olmuş olabilir hamile de olmamış olabilirsiniz kesin bi şey diyemiyoruz demişti. O belirsizlik beni çok üzmüştü.Şimdi 6 haftalık hamileyim ama sırf o olanlardan dolayı mutluluğumu buruk yaşadım bi şey olacak korkusu var sanki. yani size tavsiyem gününüzün geçmesini bekleyin kan verin yani kesin sonuçlar alın böyle testlerle kendinizi umutlandırıp hayal kırıklığı da yaşamayın. Belki de hiç hamile olamadım, belki düşükte değildi bunu anlayamazlar kese olmadığı için.