ozlemzkn Bb_onlllb yaşayan bilir valla canım aynen çook iyi anlıyorum .. Doğumdan sonra kesiliyor en iyi yanı o, ona odaklan.
Bb_onlllb ozlemzkn Pazartesi kaşıntı için doktora gidecem Rize de yaşıyorum burda öyle çok özel hastane de yok 😩😩😩 Allahım sapa sağlam yavrularımızı kucağımıza almayı nasip eder ve kaşıntılarımız geçer 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ozlemzkn Bb_onlllb canım benim yaşadığım yerde de özel hastane yok ben de samsuna gidiyorum ne ufak şeyde. Arada da burdaki devlet hastanesine gidiyorum rutin kontrole
Badeninannesii ozlemzkn Malesef öyle ister istemez endişe ediyor insan inşllh bende bebegimi saglıklı bi şekilde kucagıma alırım 🙏çok saolun verdigniz bilgi için❤
Ozsa ozlemzkn yok yapmadılar benim değerin.normal çıktı ama eğer yüksek çıksaydı 34 haftada alcaz dedilerdi
ozlemzkn Fatosssssss ast, alt hala normal mi sizin? Normaldi sanırım. Benim onlar da yüksek maalesef. Doktora göstermiş miydiniz ne dedi?
Fatosssssss ozlemzkn bugün gösterdim ast alt normal sınırlar içerinde ama bi önceki tahlile göre yükselmişti. Doktor ilaca (ursactive) başladı arti takip . Allah bizim ve bebeklerimin yardımcısı olsun.