ozlemzkn Gebelik kolestazı nedeniyle açlık Safra asidi ne baktıran oldu mu? Unıversite hastanesine sevk edildim, pazartesi gideceğim. Ne yapmam gerekiyor deneyimi olan var mı? O gün çıkar mı sonuç?
Fatosssssss ozlemzkn benim doktorum devlet hastanesinde 1 ayda çıkar dedi uni hastanesine sevk etti . Gittik orda yapılmiyormus geri gelip devlette yaptık 9 günde sonuç çıktı . Tabi ne yazık ki yüksek cikti . Ama garip olan taraf kasintim biraz hafiflemis durumda. Sonucu daha doktora gostermedim
Msd26 ozlemzkn aç vereceksin. Bende yeni verdim şehir hastanesi dış lab. Gönderdiği İçin sonuc bi 10 günü bulur diye düşünüyorum. Sizde neden istedi kaşıntı mı basladı ? Kaçıncı haftadasınız birde
ozlemzkn Fatosssssss beni de unıversiteye sevk ettiler ama orda da yapılmıyormuş aynen, onlar da özel bi yere gönderdi. 24 saate yakın sürede çıktı sonuç
ozlemzkn dilaraky evet ursofalk içiyordum zaten ast alt yüksek diye. Ona devam ediyorum. Siz ne içiyorsunuz? Ast alt kaç?
Ozsa ozlemzkn evet 10 sınır benim.kagitda da öyle yazıyor 10 u geçerse gebelik zehirlenmesi olabilir dediler bana hastanede
Badeninannesii ozlemzkn Benimde alt 110 safra asitine baktırcam da pazartesi bebegime bişey olcak diye çok korkuyorum sizde bi sıkıntı oldumu acaba bebegnizle alakalı bilgi verebilirmisiniz
Periwashere ozlemzkn canim benim biraz bacaklarim kasiniyor alt 44 çıkmış normal sınırın 10birim uzerinde. Acaba olabilir mi diye araştırıyorum kendi kendime basligini gorunce yazmak istedim
Ozsa ozlemzkn yok yapmadılar benim değerin.normal çıktı ama eğer yüksek çıksaydı 34 haftada alcaz dedilerdi
ozlemzkn Msd26 aç verdim evet, ast alt yüksek. İlk gebeliğimde de olmuştu bekleniyordu zaten kolestaz maalesef
ozlemzkn Msd26 kaşıntı da var ast alt de yüksek. Bir ay önce başladı ilaç kullanıyorum, düşürmüştü ama tekrar artmaya başladı ast alt. 29.haftaya girdim. Daha erken başladı
Bb_onlllb ozlemzkn bende de kaşıntı var bende de şüphelendiler kan değerlerim normal çıktı ama ünv. Hastanesine yönlendirdiler kan değerlerim için fakat gidemedim özel hastaneler de bakıyor mu ? İnanın kalınmayan bir yerim bile yok. Alarji hapı verdiler ama nafile her yerim kaşınıyor
Msd26 ozlemzkn benimde alt ast yüksek 24.haftada cok hafifse simdi baya arttı ama kaşıntı yok benimde 28.haftada yüksek çıktı bakalım paZarteside özel lab. Sorcam erken çıkıyorsa ordada yaptrcam safra asidini"