Ben 4.5 haftalık hamileyim 2 hafta önce ögrendim ve 3 haftadır da çok kasık agrılarım var doktorum muayene esnasında siyah bişey gördüm kanama olmuş olabilir dedi ve progestan verdi çok şiddetli kasık agrılarım oluyor herkes daha çok yeni yerleşiyor ondan olabilir diyorlar ama ilk gebeliğim o yüzden bilmiyorum benim gibi bu durumu yaşan arkadaşlar sağlıkla kucaklarına aldılar mı bebişlerini sormak istedim