Merhaba kızlar, 30 haftalık gebeyim. Bugün doktor bebeğin başının büyük olduğunu söyledi ailede var mı dedi? 1 hafta önden gidiyomuş, bacak boyu da uzun dedi. Kafama takıldı başı büyük sorun mu diye? Doktora söyledim herhangi bi sıvı birikimi yok genetik dedi. Doğunca da koca kafalı mı oluyor? Böyle durumla karşılaşan var mı merak ettim?