SedefK Kızlar iyi akşamlarr, iki gündür sağ kalçamda çok fazla ağrım var. Üzerine basamıyorum bıçak saplanır gibi oluyo. Yaşayan var mı, yaşayan olduysa nasıl geçti acaba😥
eminerol SedefK malesef canım cekiyoruz o agriyi oturup agliyorum resmrn 24.haftamdyim bnde bel fıdigi var o tetikliyor.. sadece herseyde kendini zorlamamak
Ozlem07_ SedefK devamlı sol tarafta uyumayı dene birde duş bebişlerimizin baskısı arttıkça bızımde agrılarımız artıyor. Doktorumun tavsıyesıydı bana ıyı geldi canım
SedefK eminerol benim de daha yeni başladı 30 hafta bitti bugün, ay nasıl dayanıcaz diye düşünüyorum baya kötü çünkü 🤷♀️ çok geçmiş olsum sana daa
Tulis_bebisi Ilık duş ,yürüyüş ve egsersiz iyi geliyor sürekli oturmak hareketsiz kalmak ağrıyı artırıyor geçmiş olsun 😊