Ben de 5. Haftada gittiğimde hic böyle şikayetim olmamıstı dr da zaten olursa ona göre bi seyler veririm ilac demisti ama insallah gecer ya :( ne zor bi seymiş daha ilk haftadan… koku hassasiyetim de yeni basladı 🥺 tabi Allah sağlık versin de hayırlısyla kucağımıza alalım insallah❤️