Kızlar bende her gece doğum hikayelerini okur okur benim nasıl bi hikayem olucak diye merak ederdim ki o gün gelip çatana kadar neyse anlatmaya geçiyim hemen ayın 11 nde muanem vardi normal gittim doktoruma zaten bu arada 33 haftadan beri su azlığı sebebi ile 3 günde 1 kontrol ediliyorum neyse muane esnasında doktor suyun bitmiş nerdeyse sınırında altına düşmüş diyene kadar herşey iyiydi 😊 ve yatışım yapıldı 1 gün yattım sabah doktorum gelip bugün doğum olsun artık dedi peki diyip geçtim odama suni şancı takıldı sabah 10 da akşam 11 e kadar suniyle devam etti ama ilerleme olmuyo ben sancıyı hissetmiyodum artık gece 10da oğlumun kalp atışı da yavaşlayınca doktorum hadi sezaryan dedi hemen sondam takılıp amaliyathaneye indirildim bu arada emin olun sonda hiç ama hiç acımıyor amaliyathaneye indiğimde anestezi uzmanı bebeği görmek istermisin deyince belden uyusturuldum ignede hiç acımadi sonrasında bacagimda bi sıcaklık hissettim ve uzandım bi andan benimle konuşuyorlardı bi an midem bulandı deyince hemen serum gibi bişiy taktılar anında kesildi sonrasında ittirmeler cekistirmeler hissediliyo ama inanın anın etkisiyle umursamıyorsunuz sonrasında bir ses ve oğlum tam 38+2 de 3260 gr m saat 11.11 de dünyaya geldi ama o anı unutmam imkansız öyle güzeldiki sürekli bu çok küçük diyip durdum yanıma getirdiler öptüm götürdüler sonrasında 11.50 gibi ben çıktım amaliyathaneden 2 3 saat içinde ayağımı oynattim sabah saat 6 gibide ilk ayağa kalktım ve inanın çok zor değil oda sonrasında sondam çıkarıldı ve yürümem daha kolaylaştı neyseki şuan taze tam 1 haftalik anneyim ve meleğim uyuyor çok güzel bi his kızlar ama anneliği cok-da iyi anladığımız günler zor güzel yorucu uykusuz ama bir okadarda mutluluk verici geciyo günlerimiz darisida size uzun oldu hakkınızı helâl edin kusura bakmayın 😊😌