Kkkkbbrra Kızlar hastanede doğum sonrası gecelik sabahlık takımı aldınıZmı ? Aldıysanız nereden aldınız? Bir türlü bulamıyorum gereksiz pahalı takımlar. Önerebileceğiniz yerler varmı yada siz neler giydiniz ?
Ebruliates Kkkkbbrra Trendyol dan önden düğmeli almıştım pijama takıkı Trendyol Milla kodu vardı hatta 150idi iki tanesi ni 100 e aldım 🤗
[silindi] Kkkkbbrra ben inatagram madrebebek sayfasindan gecelik aldim. Onun disinda penti den sabahlik aldim.
Sedosss2 Kkkkbbrra lohusam.com diğer sitelere göre uygun. Bir de ille sabahlıklı istemiyorum gömlek pijama takımı da olur diyorsan şu an da Trendyol happiness ist markasında 37 TL
Lulemom Ben normal elbise gecelik alıcam. Hatta lcw de gördüm 35₺ gibi bi fiyatı vardı. Emzirmek için çıtçıtları var göğüs üstünde. Öyle dantelli abartı şeylerin gereksiz olduğunu düşünüyorum
Morvy Kkkkbbrra bence en güzeli lcw dan almak belki en fazla 2-3 gün giyeceğiz birde oralara bak istersen