Merve055 Çok sukurki ikinci trimestere girdik artık herkes bu döneme hamileliğin balayı dönemi falan diyo tabi kisiden kişiye değişir ama benim mide bulantılarım istifra etmelerim daha bi çoğaldı tersine ve aşırı derecede baş ağrıları çekiyorum bu şekilde olcagmi beklemiyodum benim gibi olan varmi
Msd26 Merve055 sormayın öyle diyorlardı ama 20. Haftaya kadar ybende kötüydüm baslarda zaten berbattım sonra bi topladım suan şükür iyiyim ama 3. Trimestera girdim kısa sürecek balayı süresi sanırım:)
yagmurbalci 26+1 günlük hamileyim hiç bulantım olmadı sadece tansiyonum düşüyor hep mide yanmam çok var
denizanasi1 Hamileliğimin başından beri balayı gibi geçiyordu taaki 3.trimestere girene kadar 😊 24 haftalıkta beridir mide yanması, eklem ağrıları, karın sertleşmesi yaşıyorum. 35+2 olduk hala aynı devam ediyor, doğurana kadar çekecez 😊