ssssxsss çok iyi anlıyorum canım seni depresyon hali bendede olmuştu, hatta inanırmısın şey bile düşünmüştüm salak hormonlar sayesinde, çocuk yapmasamıydık acaba ben altından kalkamıcam falan diyodum kendi kendime şuanda yaşadıkların çok normal, kendini suçlama genelde ilk 3 ay olan şeyler zaten hamileliğin en sevmediğim ilk 3 ayıdır. İkinci hamileliğim birincidede böyle olmuştum bundada çok zor geçiyor bide pandemi var sürekli evdesin oda çok etkilemişti beni havalar buz gibiydi hiçbiyere gidemiyodum falan ama şimdi çok daha iyiyim, geçti o günler şimdi karnımı sevip iyiki varsın annemm benim diyorum ne kadar zor geçsede Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin, yaşadıkların çok normal herkes yaşıyor kendni suçlama sakın🥰