Şimdi kızlar ben çok üzgünüm . Bana çok sevinme belki kese oluşmamıştır, boş kese olmuştur vs diye perşembe doktora gidicem ilk muanemi olucam ama hevesimi sevincimi kursağıma koydular . Şimdi boş kese,kese oluşmaması durumunda hamilelik belirtileri oluyormu kaşık ağrısı mide bulantısı yorgunluk halsizlik vs .