Ben 3 gündür kaşıntıdan uyku bile uyuyamıyorum, karnımın yanlarında kırmızılık var. Büyüyor diye olduğunu sandım, ama normal bir kaşıntı değil, acılı sanki derim batıyor. Sağlık ocağına gittim alerji dedi, bilaxten diye bi ilaç verdi. Ama bu kolay geçmezmiş, hamilelikle ilgili alerji dedi. Doğum doktoruna sordum, ilacı kullanmanda sakınca yok dedi. Öyle kötü ki dayanamıyorum 😔 Yapılabilecek bişey varsa, bilgisi olan varsa yardımcı olun lütfen 🙏