Himom hiç korkma canım ya dayanılmıcak ağrı değil tabiki zor ama benim hiç sesim çıkmadı mesela. Yan odamdaki kadın çok çığlık atmıştı beni korkutmuştu ilk doğumumda. Ben daha odama yeni girerken o çığlıklar atıyodu. Acaba doğru mu karar verdim diye düşünmüştüm korkmuştum ama benim öyle olmadı. Tek yapman gereken sancı geldiğinde doğru karşılaman. Zaten vücudun seni ona göre yönlendiriyo. Ben sancı geldiği an çömelmiştim iyi geliyodu öyle. Sancı gittikten sonra hiç bişey olmamış gibi oluyosun. Dayanılmıcak gibi olsa kimse tekrar tekrar vajinal doğum istemezdi bence. Şuan 37 haftaya girdim yine vajinal doğum istiyorum inşallah