Ben o hastahaneden hiç bir şey anlamadım 4 ocakta gittim 150 lira ödedim bir ay sonra tekrar gittim yılbaşından sonra ücretlerimiz değişti dedi 180 lira dedi halbuki ben zaten yılbaşından sonra geldim 150ydi testlerde bi o kadar pahalı hayır parasında değiliz önemli olan sağlık ama ben fazlaca abartıldığını düşünüyorum