Sedacengiz 34+1 iz gaz sancisi disinda bir sorunm yok ama o da cok kotu agri yapiyor🙈 vede bugun ilk defa ntsye bağlandım sanci fln cikmadi cok sukur hersey yolunda sezeryan icin gunumude aldim 38+6da ogluma kavuscam insallah allah nasip ederse vaktinde gelir insallah🙏🙏