sdnroztv Merhabalar bugün doktora gittim kan ve idrar tahlili verdim 15 gün sonra gel sonuçlara da o zaman bakarız dedi ama e nabızdan baktığımda referans dışı yazınca merak ettim nedir bunlar? https://hizliresim.com/0NJKbP
fethiyeli48-48 sdnroztv bun önemli değil sınırın biraz altında önemseme ferritin de Demir depolarının azaldığını yani demirinin az olduğunu gösterir ama o da çok değil
MomMomMom377 Demir takviyesi almıyorsanız başlar alıyorsanız miktarını arttırmak gerekecektir onun dışında bir şey yok merak etmeyin :) BUN düşüklüğü önemli değil bol su içmeyle de düşer önemli olan yükselmemesi. Böbrek yetmezliğinde Bın yükselir
Nurcihn [img]https://i.hizliresim.com/P5Y7ar.jpg[/img][/ doktor bugün kan istedi sonuçlar bunlar çıkmış PLT sayısı 190cikmis o nedemek internete baktim anlayamadım hiç ya bilen yardımcı olabilirmi
Gulizarerdogan Nurcihn PLT düşük olunca kanın pıhtılaşmıyor doğum esnasında kanı durdurmak zor olduğu için normal doğum yapmıyorlar sezeryanı da her devlet hastanesi yapmıyor benim maalesef PLT m çok düşük 105 lerde