Geçtiğimiz cuma günü yaptırdık 22+2 haftalıkken. 2li testide yaptırmıştım çok şükür birşey çıkmamıştı. Detaylıda da aynı şekilde sağlıklı bir sorun yok dediler. Ben kendimce yaptırılmasını tavsiye ediyorum bizimde doktorumuz şimdiye kadar hiç sorun görmedi inceleyebildiği kadar inceledi ama perinatoloğumuz hem bebek hem benim için en ince detaya kadar indi. El ve ayaklarına bakıp parmaklarını saydık. Beynine, beyindeki sıvıya gelişimine baktı, tüm iç organlarını inceledi. Kalbine gelip 4 odacık burda atımı şöyle dedi. Kol ve bacak kemikleri ölçüldü. Gözleri, kulakları, ağzı, burun kemiğine bakıldı. Benim için rahim uzunluğuna bakıldı olası bir erken doğum gelişir mi gelişmez mi diye bilgi verildi. Bunlar gibi şeyler atladığım birkaç şey daha vardır.
Bu arada bunlar doktor bakar bakmaz hemen olmadı tabi bizim minik inatçı 10 dk sonra pozisyon değiştirdi doktor 20-25 dk gezin tatlı birşeyler ye tekrar gel dedi, hepsini yaptım bu sefer mesanemi dolu gördü engel olabilir tuvalete git gel dedi. Ben hepsini yaptım ama bebek hala pozisyon değiştirmeyince doktor başladı karnımı dürtmeye öyle nazik nazik değil ama baya rahatsız edecek şekilde.🙊 Bebeğe en son baktığımızda sağ ayağı yüzündeydi ve pes ettik doktordan çok ben yoruldum☺️
17:00 da girdiğim muayeneden 19:15 te çıktım.
Doktorunuz gitmeden size bilgi veriyor ama gidecek olanların mutlaka aklında bulunsun tok gidin, gitmeden yoldayken hatta bir minik tatlı birşey yiyin ve imkanınız varsa idrarınız olsun olmasın gidin yapın.