Merhaba Kızlar eşimin suan 16 günlük yıllık izini var ağustos bası gibi sanırım bir aksilik olmazsa Allah izin verirse Doğumum öyle görünüyor. 5 gün de babalık izini olacaktı biz seviniyorduk 21 gün yanımda olacak diye bugün de müdürü kullandırmam lazım diyormuş sürekli 10 gününü bitirmemiz lazım Ağustos 15 de yine yenilecek babalık izini de var 11 gün yeter diyormuş müdürüne sinir oldum 😖 eşim ne kadar yanımda olsa benim için o kadar rahat gibi geliyor çünkü eşim yemekte yapar evi de temizler sağolsun destek oluruz birbirimize diyorduk kendi annem de yine yanımda ama babam rahatsız açıkcası ben onu da zor duruma sokmak istemiyorum. kayınvalidem de gelir sanırım hiç konuşmadık. Öyle bi canım sıkıldı işte 11 günde toparlanır mıyım sizce?