Secilsahinyavas 36+1 haftayım bugün kontrolde 2,700 kilosu var dedi doktor 35+1 çıkıyor ultrasonda bir hafta geriden geliyor dedi kilo alımı için bişi yaptınız mı bebişleriniz bu hafta da kaç kiloydu
Zeynepelf Secilsahinyavas gayet iyi canım kilosu burdakilere bakma simdi 4 kilo bile duyabilirsin😂 kafana takılacak bir kilosu yok ama ben kilo alması için kaşar muz pekmez süt duydum sende bunları tüket faydası oluyor. İlk gebeliğimde 39+5 2900 doğmuştu seninki daha cok alır
Busehnm Secilsahinyavas gayet normal ki kilosu, hafta olarak da ilerde ya da geride olabilir bu da normal, canınızı sıkmayın.
Silasila Secilsahinyavas Canım meyve ye bol bol süt ürünleri tüket ceviz badem çok işe yarıyor içini de rahat tut güzel kilosu daha alır zaten 🤗
Gull_94 Secilsahinyavas 2800 4kg arası normal degerlerdır haftasına gore 2700 olmus bıle gayet normal bı kılo😇
Secilsahinyavas Zeynepelf teşekkür ederim ederim bana da az diyince huzursuz oldum erken gelebilir dedi çünkü
Secilsahinyavas Sıkıntı şurda ki haftasını beklemicek erken gelicek gibi duruyor dedi çünkü baya aşağıya baskı oluşturmaya başlamış normalde 4 nisanda alıcaktı ama beklemezse diye korkuyorum
Silasila Secilsahinyavas Stres yapma içini gerah tut inşallah hayırlısıyla zamanında gelir bebeğin 🤗🙏🏻
Simayimm Ben de bugün gittim 37 .3 günlük bebeğim 2600 dedi doktor ve geriden geliyor dedi ne yapayım kalmadık şey yedim meyve kuru yemiş başlamış yumurta bebeğim az kilo alıyor