SudeNisaerdag Merhaba test yapmıştım ben geçen salı günü bugun ki gibi kan geldi cok dgl agrim basladi gine adetim gecti olmadim evliyim 3aydir ve de korkuyorum testim de silik çıkmıştı doktoruma gitti nisanın 28ine ultrason günü verdi böyle olan oldu mu ?
SudeNisaerdag Elbet-birgun-kavusacagiz bana kan testi demediler canim bana ultrason dediler ben testle öğrendim hatta gebe olduğumu doktora deeim de ultrason dedi direk
Elbet-birgun-kavusacagiz SudeNisaerdag beta degerine gore ultrasonla bakilir haftaya gidip keseyi gormezseniz uzulursunuz niye goreemedim diye. . Iste bu yuzden beta degeri onemli ayrica idrar testleri cok guvenli degil bi acile gidip kan verin ki kesinlessin gebeliginiz
Seymit Elbet-birgun-kavusacagiz Sağlık ocağına da gidebilir önemli olan kandaki Beta HCG değeri. O değer 1000 üzerinde olmayınca hamile olsan bile ultrasonda bebek görünmeyebiliyor. Hatta benim beta 9000 lerdeydi sadece kese görünmüştü.