Seseff benm kendi sancim nstde 100 çıkıyordu ama bende hiç hissetmiyordum sadece uyuşma vardi dizlerimde belimde o kadar suni desteğiyle 5 satte kolay bi dogum oldu hic zorlanmadım hamd olsun 2. Bebegimu bekliyorum eğer gerekirse bundada kabuk edicem suniyi çok faydasını gördüm 🥰